O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

петак, 26. август 2016.

Rana boje badema


Prerušio si se u prolećnu livadu okupanu nebom. Obukao si grimizno odelo naivnog dečaka i razbarušio kosu na divlje. Obuo si čizme skitalice i odglumio da si sve što želim.

Nosiš veselu kravatu. Otkud tebi takva kravata? Otkud tebi kravata? Ko ju je vezao? Kako smeš to da radiš? Ne bojiš se? Ti se ničega ne bojiš. Ti sve ovo vešto planiraš u mračnim hodnicima svojih prepredenih dublji. Gospode, kako bih ti razrezala te očne duplje svaki put kada osetim da si milju dalek...

Vidiš li da nam kopaš dno? Vidiš li da su ti prsti zamazani mojom krvlju i da ti plikovi pulsiraju slova moga imena? Želiš me i dalje. Želiš da plivaš u meni i da me ispuniš svojim otrovom do kraja. Želiš da se nastaniš u mojim prazninama, da svojim prokletim sokom nahraniš tu neumoljivu žeđ za tvojim prstima.

Umirem za tobom. Prazna sam i puna i nestajem i želim te. Mislim da ću nakon tebe (p)ostati mrtva. I mislim da je tako nabolje.

Šta to radiš? Šta to radiš? Šta to radiš? Vidiš li gde nas vodiš? Jesi li ti slep? Gluv? Lud? Šta ti je? Zašto me želiš? Zašto, pored svih? Gradom šetaju šećerleme uvijene u plašt osmeha. Zašto meni dolaziš? Zašto za mnom čezneš?

Treba li da verujem da je to ljubav? Nije. Ljubav je mnogo više od nas. Ili manje. Ovo mora da je ludilo. Ti si, eto, poludeo. Pričaš o tome da bi me ljubio, kao da me nisi milion puta prodao. Maštaš o mojim uzdasima pod tvojim grudima, kao da nisi otišao. Ti si ovo izabrao. Mene niko ništa nije pitao. Sad je kasno. Kasno je za sve.

Zarivaš svoje kandže u moju kožu i raspadaš mi se na plećima. Zašto nisi umro? O, zašto nisi umro? Volim te. Ludo te volim. I to me strašno plaši. Ušao si u svaku poru mog života i zapušio je svojim otrovom. Puna sam tebe. U meni si, svom snagom, a nemam te. 

Нема коментара:

Постави коментар