O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

уторак, 23. фебруар 2016.

Ružičasti prah


U mojim očima rumena zora sviće;
Sa usana mi sok nisi probao.
Tamnim trotoarom leti svetlo lišće; 
Život bez mene, tvoj lični pakao.

Šetam prolazom između pustih ulica.
Osećam da dan sad u nepovrat tone.
Svuda nalećem na nepoznata lica;
Postoji li zvuk koji sliči koraku mome?

Najednom padam u kovitlac žurbe,
negde gde moja stvarnost prestaje.
Strahu ponosno pokazujem zube;
Pitam se kada tačno ljubav nestaje.

Nisam načinila ni pošteni treptaj,
pod svetlošću grada vidim tebe.
U grudima umire jedan stari nehaj,
jad tvoga otrova dušu mi grebe.

Slatka strepnja, ah, tako je čudesna!
Drhtim, želim samo da pobegnem;
Moja sreća, noć je tamna, studena;
Ta, nisam slabić, da sada nestanem!

Propasti, potonuti, nestati;
Nije sada važno kako postajem prah.
Ja bez tebe ne volim ni disati.
Tvoja sam, samo tvoja, a zao je čas.

„Šta ima novo kod tebe, kako si?“
Reči ćute, ali oči istinu govore:
„Ponekad mi nedostaješ, lepa si.“
Umreću, a neću skinuti tvoje okove.

Ne pitam za tvoje dane jer užasno
boli što nisam njihov deo.
Ipak, brbljiva sam iskra istine;
Još uvek mi se čini da si kraj mene ceo.

Bolje od bio koga, ti poznaješ moj mrak
i još uvek mu se iz prikrajka čudiš. 
Znaš da biti moj nije posao lak;
Valjda se zato kraj mene ne budiš.

Dodir tvoga dlana kožu opet gori,
a tako sam srećna što si mi dušu takao.
Voleo si me i pamtiš, zato ovako boli;
Život uz mene, tvoj lični pakao.  

Нема коментара:

Постави коментар