O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

петак, 11. март 2016.

Ponoćna čarolija


Sećam se,
kad sam došla ovde
još prvog jutra su mi rekli:

„Budi dobra
i biće ti miran san.
Budi dobra,
da ne bi potoci krvi tekli.“

Tog istog dana,
Prišla mi je bledunjava Keti.
Pamtim, mrmljala je:
„U moru smrti,
ja sam samo još jedna smrt;
Nemoj se ti sa mnom družiti.

Vidiš li, na prvom stepeniku, lepu Žozi?
Ona ti je živi barut.
Njoj hodi.
Ona može kroz život ovde da te vodi.“

Duboko disanje i tišina, crvena plima.
Uzdasi.

Meni Žozi liči na vodu.
Strpala bih je u džep i pobegla;
Otela bih je – magičnu, toplu, gordu.  

Pa, prići ću joj,
jer ja nemam šta izgubiti.
Prići ću joj,
šta drugo i raditi u ludnici?

Tiho sam stala pokraj nje.
Bokte, oči kao ponoćne čarolije!

Ćutala sam (i verovatno bledo piljila);
Žo je zloslutno zapevušila:
„Svetlo oko, pusta savest,
mori kao avet...
Duga kosa, laki hod;
Šta te dovodi na ovaj brod?“

Ćutala sam (i verovatno bledo piljila);
Oštro mi je odbrusila:
„Sedi ovde i plači,
na onom stolu su ti kolači.
Kad se sabereš, potraži me,
ja ovde krojim sne.“

Ćutala sam (i verovatno bledo piljila);
Razigrano je odlepršala.
(Po hodnicima čujem
da je stvarno uvek tako hodala.)
Ova žena rađa boje moga sna. 
Ona je živi karneval ludila. 

Нема коментара:

Постави коментар