O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

петак, 27. мај 2016.

Mala noćna muzika


Sve su one bile vešte, to je istina. Uvijale bi se pod svetlošću zvezda i izvodile najčudesnije pokrete. Palile su nebo i dirigovale talasima. Ona je jedina plesala malu noćnu muziku. Jedino ona bi, iskasapljena i slomljena, uvezala u klupko svoje tuge i odigrala mračnu čaroliju. Zato je i otišla, a da nije rekla ni reč. Ja sam sve to znao i usudio se da je volim. I kako bih sad bilo koga, do samog sebe, mogao kriviti što je nemam?

Razlila bi se po mojim prstima kao prokleto mastilo. Tu i tamo, uhvatim sebe kako maštam o njoj.

Nikada nisam upoznao balerinu. Onda sam upoznao nju i pomislio sam da ne želim da upoznajem više nijednu ženu. Jasno je, ima lepših, ima boljih, ima srećnijih, ali – zašto bi se to mene ticalo? Bila je moja i nisam mogao da poželim ništa drugo. Ništa, osim da je imam.

Kao što to biva u svakoj propaloj priči, više je nemam. Nemam je i to nemanje mi nagriza svaki organ u telu. To nemanje mi uzima dušu i otima život. Njen odlazak je na mom telu ispisao takvu tugu, da sam, oslikan čemerom gvozdene strasti, vazda dalek svakome ko mi priđe. Valjda zato, više mi niko i ne prilazi. Nemam je. Nemam je. I više je nikada neću imati.

Sve su one bile lepe, to je istina. Oblačile bi lepršave suknje boje osmeha i vezivale svetlucavi obod želja oko tananih strukova. Lomile su sećanja i slikale snove. Ona je jedina zaista i bila mali san. Jedino ona bi, ranjena i mrtva, pokupila prnje rasutih sećanja i otplesala tamno nebo. Zato je i otišla, ne priznavši da me (možda) još uvek voli. Ja sam sve to znao i dopustio sebi da je izgubim. I kako bih sada bilo koga, do samog sebe, mogao tući po prstima do sudnjeg dana? 

Ušunjala bi u moje misli kao zloćudni tumor. Razbrašnjavila bi prah po mojim dlanovima, pa se kikotala sama sa sobom. Gospode blagi, kako se samo kikotala, kao luda... Nosila bi belo, bojila svet u roze i sanjala u crnoj boji. Maštala je o tome da dobije sve, a ja sam znao da to već imam. I jednostavno sam je ispustio. 

Нема коментара:

Постави коментар