O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

уторак, 17. мај 2016.

O propaloj ljubavi


Šta znam, kazao je da je voli, onda je prestao da je voli i počeo da je guši. Nije ni prestao da je voli, istini za volju, ali je nikad nije ni voleo kako treba. Voleo je onako kako on misli da treba; mlako, ljubazno i podgrejano. Mlitavo i tanko, a to ne valja, bre. Pa, ne voli se ona tako.

Ukratko, to je cela ta priča. Ovo što sledi, to nije ta priča, to je ono što je on napravio od nas i to je moja nemoć da zadržim istinu u sebi. Mi sad vučemo njegovo telo po betonu, a uopšte nije moralo tako da bude...

Ja sad nosim tamni šešir sa širokim obodom, a ona dugačku haljinu u boji noći. Veče je mirno i ovde nikoga živog nema, sem nas. Nema fijuka vetra, nema nejasnog žamora ili tihog coktanja. Čuje se samo kako uzdiše dok vuče njegovo beživotno telo i zvuk teške lopate kojom stružem po napuklom betonu (namrgođena jer sam se uopšte uplela u sve ovo).  

Ja znam, neko bi rekao da smo ga ubile i da nema govora o tome da li smo krive. Ne bih ja to baš tako sročila. Postao je krpelj, znate. Smestio se pod njenu kožu i nikako nije hteo da izađe. Ne onako romantično, ne tako. Već onako da je plakala i molila da ode, ali on nije imao nameru. Onako da je nožem sekla po sopstvenom telu, u očajničkom pokušaju da ga se otarasi, ali uzalud. 

Uostalom, on je uvek govorio kako je pun razumevanja, pa ja nekako cenim da bi i ovo trebalo da shvati. Mislim, ovu svoju smrt jer je, ionako, on kriv za nju. Nije kao da bismo mi na njega prve krenule, daleko bilo.

Počeo je da je guši, ona mu je rekla da prestane to da radi, ali nije hteo. Pokušala je da ode, ali ne bi joj to dozvolio. Pokušala je da umre, a ja to ne mogu da gledam. Znate, meni moja osetljiva priroda ne dopušta da gledam kako neko muči one koji su mi dragi. I tako smo, razumete sada, nekako i skovale ovaj plan. Tako nekako sada i kopamo ovu raku, malo zbog ljubavi, malo zbog prijateljstva, malo jer je noć mirna. Tako nekako, valjda ćemo sprati ovu krvavu istinu do svitanja...  

Нема коментара:

Постави коментар