O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

недеља, 30. април 2017.

Koske ljubavi


Nedostaješ mi.

Osećam kako bih vadila sopstvene delove tela i kotrljala ih ulicom u zamenu za tvoj dodir. Ježim se na pomisao koliko te volim.

Vezem život lažima jer ne mogu podneti da drugi vide koliko te ima u meni, pa te prećutkujem svaki put kada pomenu tvoje ime.

I sada je hiljadita noć u kojoj nas grčevito držim dok gledam kroz prozor i tragam za svojom zvezdom. Znaš kako sam noćima umela da tražim zvezde, znaš koliko volim da vidim nebo… Volim da mislim da i dalje znaš i da nisi prodao sve naše tajne.

Posle ću nas sanjati, pa ću ustajati očima punim tebe. Stalno mi fališ. Jedan minut koji sam sa tobom provela, da se ponovo vratim, ne bih menjala za hiljadu tuđih. 

P. S. Oprosti mi ako te izgubim. 

Нема коментара:

Постави коментар