O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

петак, 8. јул 2016.

Mesečev testament


Vrtim traku istine, scena: davno sećanje.
U našim danima ne vidim ni senku nje.
Nasmejana jutra i noći boje vina;
vrelo podne, pomeraš moj svet prstima.

Negde na peščanom putu lake nežnosti,
upleli smo se u tamni sunovrat.
Hladan vetar i krv na bledoj koži;
mislio si da sam naivna, a ti dovoljno jak.

Vreme čuda tlo nam čvrsto izmiče;
dok shvatiš da ljubav gori, već si jedno čekanje.
Na trepavice mi se spušta tuga;
bila sam tvoja, sad sam neka druga.

Nisi mirnog srca ni dok ležiš kraj nje;
tvoj sam melem istine, tvoj predmet požude.
Očajnički, u mraku moliš za laki dodir -
istina je da te čeka karta za prezir.

Ja neću da me sputava tvoja želja luda,
sanjam da mi krvlju teče sloboda.
Na dnu se grčim u suzama,
tvog dodira željna i prokleta.

Vreme je, dakle, teklo i prošlo;
do kraja života ti si za čas došao.
Na bdenju tvom, bolni jauci i krici;
kunem se da tvoju majku poznam po vici.

Samo si još jedno telo pod zemljom,
a ne beše davno, osvajao si žene redom.
Crne potpetice i umorno lice;
gladeći obod šešira, piljim u pod sudnice.

Dostavili su mi poziv za čitanje testamenta,
premda sam pitala šta ja imam sa tim.
Nerado sam ovde, grozna je bulumenta;
haljinu mi pogledom svlači tvoj pobratim.

Suma svega: ostavio si meni sve u naletu bunila.
Tvoja mati viče: „Skandal, ta, puna je tajnog bluda!“
Sa brkatim advokatom proveravam datume.
To je doba tvog vapaja za malo noćno druženje.

Otac ti urla na sudiju i na sve nas,
kao da će mu spas doći u ovaj čas.
Veli: „On to nije zaslužio,
samo se našao na njenom putu za pakao!“

Zaslužio je, zaslužio; dugo me je mučio.
Zaslužio je, zaslužio; i novu je ljubav varao.
Čudesno je da si na roditelje ostavio takav trag:
pitam se da li si voljenoj, praznoj od tebe, drag.

Dečače moj lepi, dečače moj dragi;
u narednom životu bolje pazi...
Ne daj strasti na rame da ti sleti, 
ne dozvoli da te mesečev prah porazi. 

2 коментара:

  1. Odlicna!!! Najezila sam se dok sam citala, vratih se na neke stihove nekoliko puta. Koliko samo emocije prsti iz svake strofe.

    ОдговориИзбриши