O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

понедељак, 4. јул 2016.

100


Ti još nisi umro?

Pomislio bi čovek
da ne postojiš u meni
i da je sve tvoje izbledelo.

Nalećeš na mene
i kruniš se u meni,
iznova i iznova,
kao da ti stoput nije bilo dovoljno.

Mali grob onoga što je bilo
i sećanje na ono što nikada neće biti.

Ko kaže
da smem da te volim
kad si u meni napravio požar
i ostavio me da gorim?

Kad sam ja znala
i da plačem i da trunem
i da nosim žive rane,
ogoljene i krvave.

Ko kaže
da smeš da živiš
kad sam zbog tebe proćerdala stvarnost
i ukrcala se u jezivi brod ništavila?

Ko kaže
da smem da ti brojim ostanke
kad si toliko puta otišao?

Zašto misliš da imaš prava na mene?

Da li ti je iko rekao
da izgrebane devojčice
nastavljaju da se igraju
i da ne bacaš ono što voliš?

Zašto nisi umro
kad sam ja stoput nestala?

  

Нема коментара:

Постави коментар