O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

субота, 5. новембар 2016.

Buka u plućima


Treba mi da me voliš glasnije. Da ujutru ćutimo, da trepćemo u tišini i da me dišeš. Da farbamo šareni kikot u tonove naših uzdaha i da rečima slikaš moje nebo. Treba mi da budem dobro i da odemo daleko, a ja nikad nisam dobro kad odem daleko ako nemam svoj dom i znam da od ljudi ne treba da praviš dom, ali ko uopšte može da određuje šta je dom.

Treba mi da me voliš glasnije. Da ti nedostajanje nagrize vene, pa da shvatiš da ne želiš da ti nedostajem, pa da to više nikada ni ne dopustiš. Da kažeš prodavačici u pekari da me pusti da odlučim šta želim jer ja ne mogu da odlučim tako brzo i šta ako odlučim pogrešno pa uzmem nešto bajato i samo mi bude bljak. To nam ništa dobro neće doneti.

Treba mi da me voliš glasnije. Da u mene šiješ prolećne dane, da se igraš mojom kikom i da me zoveš svojom. Da ne odlaziš od mene i da nas svako svitanje dočeka spremne. Treba mi da se nastanim u tebi, da pustim korenje na tvojim ledjima i da ti verujem. Treba mi da znam da sam ti dovoljna i da ugušiš u meni svaki krak sumnje da to ne mogu biti.

Treba mi da me voliš glasnije. Da urlaš kako ne želiš da živiš bez mene i da svi to znaju. Da potoci krvi prave bljutavu smešu od tvojih organa na pomisao da odlazim. Treba mi da me voliš baš mnogo jer, ispostavlja se, drugačije ne može.

Treba mi da me voliš glasnije. Ja mislim da kod mene sve može, ako me dovoljno voliš. I to je bezveze, ali tako je i ja tu ne mogu ništa. Zato, kad bi me voleo glasnije, ništa ovo ne bi bilo važno. Hej, pa ja sam ionako ista kao ti. Ko bi bolje razumeo bežanje od istine? Ko bi se bolje pravio da nije bilo ništa što je bilo, ušuškavajući se debelim jorganima treptaja?

Treba mi da me voliš glasnije. Da brojiš zvezde mojim imenom, da živiš talase u mojoj kosi, da šaraš nebo mojim venama i da mi umireš pod jezikom. I da to svi znaju. Treba mi da me voliš glasnije. I samo to mi treba. To bi bilo dovoljno. 

(Idi.) 

Нема коментара:

Постави коментар