O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

недеља, 25. децембар 2016.

03.12


Toliko je lepih stvari, a ja ih nekako sve ponovo svedem na tebe. Ostavi me već jednom. Preziri me. Povredi me. Samo me pusti na miru. Gledaj me kako se davim u čamotinji i zadovolji se uvijanjem mog struka pod tvojim dodirom. Uzmi, baci kosku gladnom psu i ostavi me da lipsam ovde. Večno za korak dalje od tebe. Večno zbog tebe.

Sanjala sam tvoj dodir i probudila se mrtva. Dah mi je isečen, a duša izrezana na froncle. Nekad mislim da si me ubacio u ogromnu mašinu koju držiš u uglu dvorišta, pored one biljke sa ogromnim listovima, u onoj saksiji prokletstva.

Ledenim rukama si mi iščupao srce iz grudi i nacepao ga kao mirisnu testeninu. Lepo si me isekao na komade i moje delove tela samleo, mešajući me sa prahom bola, sve dok nisam postala otrov. Onda si me popio i učinio da zauvek ostanem u tebi. Nešto pri dnu čaše, ostavio si i dao meni da ispijem, da imam kako da puzim po ovom beznađu našeg nemanja.

Proklet da si, od jedne žene si napravio ukusni obrok i uništio svaki gram nade da ćemo ovo nepostojanje preživeti čitavi. Ne postojimo, dragi moj. Nas nema i zato smo ovako načeti. Samo smo skupa bili potpuni. Ja da ti kažem, skupa, skupa smo mi živeli, a ovo – ovo je jedna nesreća.

Kada dođe zima, ja se slomim u deliće i svakim svojim delom te dozivam. Zimi si me najviše voleo. I zato zima boli svaku moju kost.

Više ne znam ni da li želim da se vratiš. Ne želim. (Mene niko ništa ne pita.) Uvek dođeš. Uvek ponovo dođeš.  

Нема коментара:

Постави коментар