O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

уторак, 27. децембар 2016.

Mrtva balerina


Zašto ostajem sam,
zašto gutam mrak
Ubija me tvoj odlazak
i svaki pedalj tvoga tela
i svaki netaknuti dodir

Šapat ranjenih plesača
i tanki omot sreće,
isklešem ti lik u spomenik,
ali zaborav te neće

Ni korak pošten ne napravim,
već te osećam na grudima
Spoplićeš mi svaki nemir,
posle tebe ne umem sa ljudima

Uspavane piruete
i zelenkasti prah čežnje
Posle tebe mi duša zaspati ne sme
Kunem ti se u sve pesme
Očarala si me 
Prodao sam te

Нема коментара:

Постави коментар