O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

понедељак, 2. јануар 2017.

Plamičak boje istine


Uvek sam zavidela onima koji reč ogole, a ne uvijaju je u srebrnkasti papir treptaja. Jednostavno i lako. Mada, to je sve što ja nisam. Valjda pišeš onako kakav si. 

Nikada kod mene ženi nije bila umazana gornja usna pavlakom, dok je sredinom levog kažiprsta ovlaš dodirivala nozdrvu. Ne, ne. Moja žena je ranjena sećanjima i krajičkom oka posmatra mladi zaljubljeni par, pitajući se gde ljubav prestaje i kada se u njoj javila želja da svom ljubavniku sipa otrov u mirisni namaz za testo. 

Ne ide. Ne možeš pobeći od sebe, ma koliko da juriš. Sam ćeš sebe uvek stići i zato mislim da nikada neću pisati o tome da dečak pravi zamak od peska u prugastoj majici; isflekanoj od sladoleda. Najzad, dečaci u mojim pričama nikada nisu prljavi jer na šta bi to ličilo. 

Нема коментара:

Постави коментар