O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

недеља, 15. јануар 2017.

Smrt u pidžami veselih boja


Mislim da će mračna smrt ovih dana doći po mene.
Žalosno sam sigurna da mi duša vene.

Ne znam postoji li kakav lek za teški nespokoj
i da li ima šanse boriti se protiv kraja za život svoj.

Govore mi da je propast neizbežna i teška,
dok se pitam šta učiniti ako je sve ovo jedna greška.

Šta ako je ova nesreća oduvek i bila moja;
A šta ako smrt nosi pidžamu veselih boja?

Нема коментара:

Постави коментар