O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

четвртак, 23. јул 2015.

Palačinke prelivene suzama


Hej, nisam ni ja idealna, ne boj se. Ne daj da te otrcane fore i otmeni hod ubede u suprotno. To što moja kosa ima prirodne lokne uopšte ne znači da beleg na vrhu desne butine nije veličine grozda. To što imam duge prste ne povlači za sobom da smem da koristim oštar nož ako nema ambulante u blizini.

Uzmimo za primer doručak. Za doručak volim da obedujem šoljicu jada i tost premazan samosažaljenjem. Uh, tako se sladim dok mrmljam o svemu što mi smeta!

Zvone budilnici, vri voda, ptice pevaju, cvrčak traži prijatelja. „Ma, neka neko ugasi prirodu“, namršteno gunđam. Ne volim da ostavim tanjir u sudoperi, pa ga perem. Izmokrim belu košulju, pa proklinjem i taj mlaz koji šiklja. Onda pritisak oslabi, pa šapućem slavini da je voda glupa.

Ubrzo se setim da sam ostavila palačinke u frižideru i da će se pokvariti ako ih ne pojedem danas, pa se rasplačem što nemam nekoga kome bih sad namazala četiri sa džemom od kajsija. Dve bih ostavila sebi da im se obradujem kad se vratim kući. Onda bih se durila što imamo samo džem, a besmisleno je mutiti čokoladni krem zbog dve palačinke.

Brzo planem, često kasnim, mnogo brinem. Teško odlučujem, neutešno jecam, a tečni sapun mi obavezno iscuri na pločice. Stalno merkam šešire, ali ih nikada ne kupujem i onda se žalim kako svi imaju neko lepo perje na glavi; svi osim mene. Volim nakit. Prstenje mi spada, a ogrlice me guše. Brbljam dok traje film. Ućutim kad se uplašim života.

Nisam ni ja idealna. Ne boj se. Skretanje pogleda u mom svetu nije nezainteresovanost, nego sviđanje. To što nameštam kosu ne znači da je nisam sredila ispred ogledala, nego da ne znam šta da radim sa rukama kad naletim na tebe.

Šta znam, ja bih najviše volela da na ravne časti podelimo jednu picu sa pršutom dok sedimo na drvenim ljuljaškama. Ne daj da te izlizane reči i uvežbani maniri ubede u suprotno. 

Нема коментара:

Постави коментар