O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

недеља, 26. јул 2015.

Princ užurbanih četkica


Pst, ako ne moraš da odlaziš, ne idi nikuda. Večeras pečem ove pogačice sa sirom jer me miris lisnatog testa mislima vraća na minute koje smo proveli razmenjujući putene poglede. Ovde. U ovoj kuhinji straha. U ovoj kući želje koju si sagradio rečima.

Hajde, ne idi nikuda jer sve dodire bojiš u zlatne tonove nemira. Sećanja koja imam na život bez tebe postala su mutna. Ti si sva sreća univerzuma posuta na astal natopljen suzama. Pomisao na dan bez tebe postala je potpuno suluda.

Dah smrti upliće se u moju kosu i spopliće me na svakom koraku. Ne ostavljaj me da čamim u bokalu samotnih igara.

Budi tu jer platno mojih bedara slikaš mednim dlanovima. Dok te gledam, razlozi koji svedoče protiv smrti oživljavaju iz pepela.

Moj voljeni, drhtavih usana dozivam te u noći. Stisnutih dlanova šapućem slogove tvoga imena. Čežnja za tobom zadala bi konačni udarac mom sivilu. Jecaje za tobom ja ne bih ni podnela.

Tvoja ramena sliče krilima izbavljenja. Nema straha kada si tu. Celivaš osmehom, budiš korakom. Heroj si moga sveta i zašto bih ja dalje tragala za srećom?

Moj sneni oblače, ne odlazi! Gde bih ja bez tebe? Šta bih radila kada mi na uglovima usana ostanu čokoladne mrvice koje ne osetim? Čemu bih pošla ako nisi moj? Zašto bih disala?

Ti si anđeo ljubavi koji uliva snagu svojim toplim dahom. Ti si vatreni zagrljaj koji lomi prazninu u grudima.

Hej, gospodaru moje sete! Ako ne žuriš, dođi ovde, budi kraj mene. Govori mi o svemu što je bilo i što može biti. Uvij me u maramu šivenu od želja i spakuj u džep zimskog kaputa. Vodi me svuda sa sobom i brani me od tame.

Moje svetlucavo čudo, čuvaj nas. Nije svet pod ovim nebom tako srećno mesto. Previše zla ispisano je u godovima stoleća. Zato se pazi. Ja ne bih da dišem za oboje. Ja ne bih da sanjam bez tebe.

Нема коментара:

Постави коментар