O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

уторак, 28. јул 2015.

Čamotinja raspevanog uma


Moja ti,

Satkala si moju tihu stvarnost od svojih bolnih nemira. Probudila si šarenu sigurnost u grudnom košu ovog mraka.

Ne sećam se jasno kako su dani izgledali bez tebe. Bilo je suza, bilo je bola, bilo je jecaja. Ah, toliko je bilo tuge!

Ušetala si u moj zazidani svet lakim korakom tankog šaputanja i na pločnicima trotoara svuda kredom naslikala naša imena. Tako sam srećna što postojiš!

Istina je da imaš oči boje nedostajanja. Čini se da one radoznalo prizivaju mrtvi čvor na omči ludila, ali ja ipak mislim da se u njima rađa večnost. One govore sve o tvojoj nemoći. Sve o proćerdanoj ljubavi.

Nestvarna neobičnosti, toliko je spokoja mome srcu pružio nespokoj tvojih uzdaha. Bledim rukama šaraš svetlost po mračnim sobama moga uma, pozivajući me da se sklonim od tuge. Rubovima rumenih usana prevrćeš turobnu realnost, oslobađajući jutro iz kandži straha.

Vešto se kradaš po hodnicima arterija i bojiš ih radošću.

Ja živim! Ja najzad dišem! Otkopčala si prsluk razarajuće čežnje sa mojih grudi i bacila ga u vulkan zaborava. Mirisom čempresa oduvala si prošlost, a budućnost začinila mekim obrisima umetnosti.

Čujem da me noću tražiš, dok zamišljeno stojim na obali postojanja. Bojiš se da me ne udavi talas jezivog plača. Strahuješ da me ne izgubiš.

Ne boj se, moje lepršavo postojanje, ne idem ja nikuda. Meni je vazduh naredio da pišem sreću pored tebe.

Umotana u beli veo spokoja,

Tvoja ja 

Нема коментара:

Постави коментар