O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

субота, 12. септембар 2015.

Čelična vrata zaborava


On je sve što sam ja nisam želela da napišem. Naređujući mi brzim treptajima da ga sledim, tankim prstima oteo mi je razum. Samo sanjam o njemu i samo maštam o nama i samo želim njegov dah na svome vratu. Volim ga. Volim ga. Volim ga.

Čini se da boje njegovog života postepeno gase moj. Sve češće nalazim sebe u raspoloženju beznađa. Suludo je nazivati ga raspoloženjem, kada najviše sliči propasti. Zarobljena sam među kucima sopstvene slabosti i nemoćnim dlanovima grebem po vratima zaborava, ali me niko ne čuje. Nema prostora za misli čijih nije deo i nema vremena za uzdahe koje njegovo postojanje ne preseca.

Mislim da bi me saznanje da je srećan neizostavno oteralo u grob. Kakva je to ljubav, ako se ne radujem njegovim osmesima? Ko mi je uopšte rekao da ovu agoniju u kojoj ležim smem nazivati toplom? Otkud mi ideja da ljubav poistovetim sa bolom?

Kruni me i ubija, pogleda prikovanog u daljinu. Seče me na tanke komade i svaki delić posipa zrncima okrutne stvarnosti. Želim da ga upijem svim svojim čulima i da ga ugušim snagom strasti. Želim da nestanem negde u njemu i da se uvijem u plašt naših osmeha.

Nalazim se na malenom rtu spasa koji me čuva od davljenja. Oko mene su samo tama i ponor. Svuda osećam miris smrti i svaka je moja misao prazna. Prošlost je nestala. Budućnost ne postoji. Imam samo ovaj trenutak u kojem skupljenih pesnica stežem kovanice sećanja, u bednom pokušaju da sačuvam sve što me veže za njega.

Ne radujem se i ne plačem. Samo skupljam misli u razduvani kovitlac nesreće i čuvam od habanja. Skrivam se od istine, svesna toga da mi ne postojimo, ali da, prišivenih dlanova, krvavi šetamo po svetu.

Bojim se da smo zapali u umršeno klupko očaja i da iz njega nećemo izaći. Ne znam kuda ovo stanje vodi, ali sa sigurnošću mogu reći da noć bez njega postaje neizdrživa. 

Нема коментара:

Постави коментар