O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

среда, 9. септембар 2015.

Pospana satnica smrti


02:27

Osećam da mi nedostajanje kida kožu. Pomisao na nemanje tebe sve me jače steže. Kao da je oko mog struka uvezan užareni kaiš propasti koji preti da me uništi.

Bojim se da ću do jutra zateći sopstvene očne jabučice u plehanoj posudi. Kapci su mi teški i tromi. Disanje isprekidano (i sve ga manje ima).

Pitam se od čega li ću uopšte umreti. Od ovog razarajućeg nedostajanja neću, ne, ne. Slomljena urušavanjem tvoje ljubavi prema meni, možda oslepim, možda izgubim razum, možda zanemim, ali umreti neću. Smrt nije tako prosta i baš nikada ne dolazi onda kada je očekuješ.

03:42

Golim rukama bih iščupala sebi vene u zamenu za tvoj dodir. Kusur tvojih uzdaha odbrojala bih sećanjem. Čini mi se da je svaki bol ništavan bez tebe i da je svaka radost jednaka izmišljotini.

Nadasve, mislim da će me boja tvoga glasa ispratiti na večni počinak. Nestajem. Iščezavam sve brže i brže. Krunim se i zbunjena sam pitanjem koliko me uopšte još ima, pre nego što konačno otperjam u nepovrat. Rekla bih „odletim“, ali oboma nam je jasno da se u paklene hodnike podzemlja ne leti, već se do njih puzi po blatnjavom trnju.

Još uvek se pravim da si sa mnom u sobi i još uvek ne mogu da prevarim sebe samu da te osetim. Pretpostavljam da je to dobar znak. Glumim da si tu, ali patim jer nisi. Pravi problem nastaće onda kada poverujem da si sa mnom. Budi siguran, to će se uskoro dogoditi.

04:12

Nepca mi krvare od bolnih zagrižaja nedostajanja. Bojim se da je moje postojanje bez tebe izgubilo smisao. Strahujem da me je nemanje nepovratno obeležilo i da se od tebe nikada neću oporaviti. Biću tvoja, čak i kada me ne bude bilo. Pamti moje reči. Pamti sve o čemu govorim jer je klesanje spomenika suzama posao u čije ću bedeme utkati svaki uzdah tvoje ponoći. 

Нема коментара:

Постави коментар