O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

понедељак, 17. август 2015.

Istina šarene stvarnosti


Ne zaljubljuj se u mene ako ne misliš da ovo radimo ozbiljno. Ne zaljubljuj se u mene ako ne planiraš da žudiš za mnom dok mi podočnjaci spopliću stopala. Ni ne pomišljaj da bih mogla biti tvoja ako želiš da govoriš kako preterujem. Nemoj da započinješ našu priču ako razmišljaš o tome da treba da stavimo tačku na nju.

Nemoj da ti se ozbiljno dopadnem ukoliko misliš da jutra služe da se deli kafa i čavrlja o sreći. Ne zanosi se da imamo budućnost ako veruješ da je baš zanimljivo umazati slavljenički nos šlagom i matičaru reći da ne pristaješ. Ne zaljubljuj se u mene ako ne planiraš da mi dolaziš noću pod prozor i da me u društvu zoveš svojom.

Ne razmišljaj o meni ako misliš da novogodišnja noć jednostavno ne sme da se proslavi u pamučnoj pidžami sa osmehom koji ne staje u krevet. Ne zaljubljuj se ako je boja tvoga sveta crna, a reči posute olovnim pepelom smrti. Ne maštaj o nama ako misliš da imena nisu važna i da su samo svetle oči magične.

Ne pomišljaj na to da ti se ozbiljno dopadam ako nemaš nameru da pamtiš da je orhideja najlepši cvet i da je mala bajadera ukusnija od velike. Ne gradi našu stvarnost ako ćeš mi reći da je glupo igrati tvist da bi oterao strah ili da je besmisleno šetati po kiši. Ne sanjaj me ako ne možeš da se pomiriš sa time da nedostajanje počinje nakon prvog dodira.

Ne nadaj se da mogu biti tvoja ako ti smeta pričanje u snu. Ne maštaj o zajedničkoj budućnosti ako ti se čini da bore nisu vredne smeha. Ne zaljubljuj se ukoliko nemaš snage da rukama nosiš sve moje izmišljene tuge. Ne razmišljaj o meni ako ne shvataš da se ljubav množi i da čarobnjaci šetaju dečijim snovima.

Nemoj da započinješ našu priču ako zaista misliš da je plišani medved bolji poklon za rođendan od kesice rebrastog čipsa. Ni ne pomišljaj da bih mogla biti tvoja ako ne razumeš da pravim ljudima ne trebaju pravi trenuci. Ne zaljubljuj se u mene ako misliš da je mala stvar što želim sa tobom da podelim svoje svetove. Ne zaljubljuj se u mene ako ne planiraš da me voliš. 

Нема коментара:

Постави коментар