O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

понедељак, 10. август 2015.

Pismo mrtvog sećanja


Sunce moga neba,

Pišem ti jer ne vidim šta bih drugo mogla. Lažem. Pišem sebi. Ti odveć ne primaš moja pisma, niti ti ih ja šaljem. Ne vidim šta bi to moglo dobro doneti, a sebi novo zlo neću oslanjati na kapke.

Nedostaješ mi. Nedostaješ mi. Nedostaješ mi. Nedostaješ mi.

Nema šale kada govorim o nedostajanju. Nedostaješ mi toliko da sve češće zamišljam scene u kojima na belom zidu pokraj mog beživotnog tela stoji kvrlju ispisano da si mi previše nedostajao.

Imam ozbiljnih poteškoća da razumem zašto si odustao od mene. Ja ne bih odustala od sebe. Tu sam. I dalje. Zašto si ti otišao? Zašto si me uopšte uveravao da ćeš biti tu? Ozbiljno mi je poljuljano poverenje u svakoga ko postoji. Kako ja mogu da verujem da će neko biti tu? Zašto bi bio? Zašto, ako su svi do sada odlazili?

Verujem da se raduješ novom jutru i da ne postoji lanac koji bi te vezao za misao o meni. Ipak, možda te interesuje šta radim. Možda te zanima kako suhe duše šetaju po pločnicima sreće sveta. Reći ću ti kako se ja nosim sa stvarnošću:

Ovih dana pijem toplo mleko u velikim količinama. Nisam to do sada radila. Mislim da me miris toplog mleka vraća u detinjstvo. Mislim da me ukus toplog mleka podseća da je bilo i drugih užitaka pre nego što sam probala tvoje usne.

U ogrtaču se šetam po sobama i nečujno umotavam u tople jorgane pokušavajući da prizovem sva lepa sećanja u kojima ne postojiš. Pokušavajući da te izbacim iz uma jer neko od nas dvoje mora nestati.

Bledim rukama obrglim šolju i ćutim. Ne znam kako bih ti drugačije opisala kako izgleda moj život poslednjih mesec dana.

O ovom neprestanom obraćanju tebi koji nisi tu nema svrhe ni pisati.

Smrt se bliži.

Tvoja amajlija
Zauvek tvoja

Ja 

Нема коментара:

Постави коментар