O meni

Volim plavu boju i akustične obrade pesama. Lepršave haljine. Šum talasa. Čistu posteljinu. Kapi kiše. Nisam fan boranije ni ljudi koji boraniju zovu buranija. Ogovaranja. Nepristojnosti. Vrućine. Vrata koja se zaglavljuju.

Znam da oči mogu da se smeju i da prava osoba nikada ne prestaje da voli. Da prozori služe da bi ljubav živela. Mislim da su stvari u životu sive i da se terase ukrašavaju jer je romantičnoj priči potreban pristojan pejzaž.

четвртак, 20. август 2015.

Tama šašave lepotice


Nisam dobra u razgovorima ozbiljnog tona koji treba da raspletu klupko istine jer mi se onda jako plače, pa glumim da mi je nešto upalo u oko i odlazim u kupatilo da izvadim tu neobičnu plavičastu trunku. Ne razumem zašto ljudi brbljaju o problemima, kada mogu lepo da ih umotaju u ukrasni papir i bace pod krevet jer ih tamo nikada neće naći. Ne znam zašto je čudno panično vrištati u snu ili voleti jednu istu osobu do kraja života.

Nisam ljubitelj negiranja smrti jer šta ako pogineš u saobraćajnoj nesreći, a nisi mi rekao ni da li želiš muziku na sahrani, šta da radim sa tvojim profilom na društvenim mrežama i hoćeš li da datum tvog rođenja bude vidljiv na spomeniku. Ne volim da se snalazim po tuđim kupatilima jer imaju hladne i nepoznate slavine, a zna se da je dom tamo gde je tvoja slavina. Ne stižem u dogovoreno vreme, pa stalno jurcam i potrebno mi je mnogo vremena da odgovorim na poruku ako je dan sive boje.

Ne pamtim rođendane, osim ako nisu drugog, četvrtog, petog ili jedanaestog u mesecu. Ne volim sarmu u tanjiru. Ne volim gužvu u gradu. Ne volim sećanja u noći. Ne volim mjaukanje u glasu. Ni sunčanje ne volim. Ništa ne volim. Ne volim čak ni štrudlu sa jabukama i mislim da zakonom treba zabraniti da se pravi štrudla bez maka.

Ne ustajem ja tek tako kada sunce izađe jer nisam ti ja petao. Ne radi mi se ništa ujutru, osim ako ne misliš da je nepomično sedenje i zurenje u jednu tačku neki naročiti rad. Ne kampujem jer zašto bi neko spavao u prirodi ako komarci nisu mrtvi, a niko me ni ne zove jer nikome se ne kampuje sa dežurnim namćorom.

Ne mislim da je kiša loša jer je kiša deljenje činije kokica i gledanje filmova; jer je kiša ruka u ruci i šljapkanje u bari; jer je kiša ples u dvoje i skidanje mokre odeće sa kože. Ne umem da isečem komad pečenice na tanke parčiće, a uopšte nemam nameru da je stavim na sendvič ako nije tako sečena. Ne znam zašto se o patnji govori naglas kada i ćutke mogu da se gutaju knedle i preživljavaju najjeziviji strahovi. Ne držim volan jednom rukom bez potrebe jer nekako imam osećaj da mi je ova leva ionako tu za ukras. I za narukvice.

Ipak, volim te. Volim te, volim te, volim te. Volim te do podzemnih svetova i dalje. Volim te. I sve je drugo bledo u poređenju sa snagom te svetlosti. 

Нема коментара:

Постави коментар